Kariniemen.
Hyvä syntyy hyvästä.

Paras laatu ja maku eivät synny sattumalta. Siihen tarvitaan ainulaatuinen kotiseutu ja erityisen intohimoisia kotitilallisia. Kariniemen 76 kotitilaa muodostavat Länsi-Suomessa pienen yhteisön 80 kilometrin säteellä. Olemme kananpojan asiantuntijoita jo vuodesta 1966. Kariniemen kotitiloilla tehdään hyvää. Vastuullinen toimintamme alkaa tilalta ja päättyy haarukkaan. Kariniemen Kananpoika on aina suomalaista, ilman antibiootteja kasvatettua kanaa.
Tuttuus, turvallisuus ja laatu ovat Kariniemen vahvuuksia. Lisäksi Kariniemen on suomalaisten mielestä vastuullisin lihabrändi.


Kot Spot -Tarina

Tarjoamme Food service -asiakkaille matalan kynnyksen lisämyyntikonseptin. Tiedämme, että kanasta tykkäävät kaikki, ja siitä on helppo valmistaa erinomaisia annoksia niin nälän nujertamiseen kuin itsensä palkitsemiseen.

Omasta mielestämme Kariniemen Kananpoika on parasta. Tästä lähtökohdasta käsin Kot Spot -annoksiin oli helppo ideoida mehevyyttä ja näköä niin maailmalta kuin omasta reseptiikasta poimituilla twisteillä. Tarjoamme asiakkaillemme kaupallisen konsepti-ilmeen, joka on näyttävä,  houkutteleva ja mielenkiintoa herättävää erilaisissa ympäristöissä.

Kot Spot on helposti käyttöönotettava myyntikonsepti, jonka allekirjoittaa kaikkien tuntema Kariniemen Kananpojan laatu.

Tom Tapper
kehityspäällikkö, HKScan Food service


Ilme on erinomaisen sovellettavissa, sillä olimme tarkkana kuin porkkana

Lisämyyntiä buustaava Kot Spot -konsepti skaalautuu sekä kiinteisiin että siirrettäviin myyntipisteisiin. Konseptin raikas ilme on suunniteltu herättämään kiinnostusta, joka auttaa erottautumaan kilpailijoista ja houkuttelemaan uusia asiakasryhmiä nykyisten lisäksi!


Nyt kannattaa toimia pikana!

Konseptin käyttöönotto ja starttipaketti on maksuton. Konseptissa sitoudutaan     Karniemen laadukkaisiin tuotteisiin jotka takaa konspetin kaupallisuuden.
Mahdolliset myyntipisteiden laajemmat teippaukset ja muutostyöt ovat sovittavissa asiakaskohtaisesti. Ota yhteyttä heti kukonlaulun aikaan, niin suunnitellaan yhdessä kaupallinen ja toimiva kokonaisuus.


Lisämyynti ei ole enää kaukana, sillä monipuolinen starttipaketti sisältää

  • valmiin menun
  • reseptit & vinki
  • brändätyt materiaalit, sähköiset ja tulostettavat hinnastopohjat
  • kertakäyttöiset tarjoiluastiat ja paperitaskut
  • essut
  • t-paidat
  • keittiölippikset

Tutustu lisämyyntikonseptiin ja ota yhteyttä aluepäällikköösi jo tänään! >>